PREČU SAGATAVOŠANA IZSŪTĪŠANAI UN IZSŪTĪŠANA KLIENTIEM

PREČU SAGATAVOŠANA IZSŪTĪŠANAI UN IZSŪTĪŠANA KLIENTIEM

Preču pieņemšana un sagatavošana izsūtīšanai ir būtisks process, kas nodrošina, ka Jūsu uzņēmums strādā efektīvi un pasūtījumi tiek apstrādāti un izpildīti pareizi.

Lai veiksmīgi pieņemtu un sagatavotu preces izsūtīšanai, Remerck komanda izveido precīzu procesa plānu, kuru saskaņo ar saviem klientiem un sadarbības partneriem. Process sevī ietver preču pieņemšanu, pārbaudi, sagatavošanu izsūtīšanai, atmuitošanas dokumentu sagatavošanu ja nepieciešams un citus saistītas darbības.

Preču pieņemšanas posmā tiek veikta precīza preču pārbaude, lai novērstu bojājumus un nodrošinātu, ka preces atbilst klienta prasībām. Turklāt tiek nodrošinātst, ka visas preces ir ierakstītas un uzskaitītas atbilstošā uzskaites sistēmā.

Pirms preču izsūtīšanai, Remerck darbinieki pārliecinās, ka visas preces ir pareizi iepakotas, izmantojot atbilstošus iepakojuma materiālus un marķējumu. Turklāt mēs izvēlamies un iesakam klientiem piemērotus izsūtīšanas kanālus un nodrošinam precīzu dokumentāciju un uzskaiti, lai novērstu kļūdas un neveiksmes.

SAZINIES AR MUMS!

Ja, Jums ir radušies jautājumi saistībā ar Remerck sniegtajiem pakalpojumiem, lūgums aizpildīt zemāk esošo saziņas formu, un mūsu pārstāvis ar Jums sazināsies tuvāko 24 stundu laikā.